Transparentní účet: 2601130854 / 2010

NGO Market nás bavil

NGO Market nás bavil

V polovině dubna jsme ve složení Dáša, Radek a Irča vyrazili sbírat další cenné zkušenosti pro naši práci do pražského Fóra Karlín na veletrh neziskových organizací – NGO Market. Zatím co pro nás byla taková akce novinkou, celorepublikově je tento veletrh již známou a osvědčenou platformou, kde mohou neziskovky z libovolného oboru lidské činnosti představit svá počínání a svou motivaci k práci. Organizátor NGO Marketu – Forum 2000 – letos pořádal již 18. ročník veletrhu.

Celkem se nás na výstavní ploše sešlo více než 500 zástupců z 220 vystavujících organizací z celé ČR. Do Karlína zavítalo během dne více než 1500 návštěvníků z řad široké veřejnosti. Součástí programu bylo také 40 odborných přednášek a workshopů a na jedné z nich jsme měli možnost slyšet i přednášku Tomíka Pchálka o tom, jak netradičně pojmout PR neziskové organizace.

A jak jsme s účastí byli spokojení my? Den byl dlouhý, jen co je pravda … stánek jsme si začali připravovat před 8 ranní a zabaleno jsme měli až večer po 6. Ale báječně jsme si to užili! Kdo měl možnost se za námi stavit, jistě to vycítil. Bylo nám společně fajn, sdíleli jsme úsměvy na tváři, vyprávěli si příběhy z měsíců minulých a plánovali jsme věci budoucí.

Okoukli jsme prezentace a stánky ostatních neziskovek, ochutnali jsme, kdo co kde napekl, potřásli jsme si rukama se starými známými, seznámili se s novými kamarády. Vyzkoušeli jsme si prezentaci naší činnosti a dostali na ni zpětnou vazbu od příchozích. To je velmi cenné! Víme teď, na čem máme ještě zapracovat a kde dokážeme ostatní zaujmout.

Na sklonku dne jsme sice uléhali do peřin vyčerpaní, ale s pocitem dobře odvedené práce. I díky vám všem, kteří jste nás na marketu podpořili osobně nebo v pozadí formou výroby plakátků, předmětů do charitativního obchůdku nebo upečenými dobrotami. Moc děkujeme!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..